El préstec interbibliotecari posa a disposició dels usuaris de la Xarxa els recursos del Catàleg Col·lectiu de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona .
A través del Servei de préstec interbibliotecari les biblioteques de la Xarxa s’encarreguen de localitzar i proporcionar els documents que no existeixen en el fons propi i que estan disponibles en altres biblioteques de la Xarxa o en altres institucions bibliotecàries, com ara en les universitats públiques catalanes.
El servei de préstec interbibliotecari compta amb la col·laboració de CatalunyaCaixa.
El préstec interbibliotecari entre les biblioteques de la Xarxa té un preu públic establert d’1’50 €. El preu del servei de préstec interbibliotecari amb altres institucions s’estableix segons la normativa de cada institució.
Deixa un comentari